Foto's! zie verslag sperm whale - Reisverslag uit Canberra, Australië van Lonneke en Reinier - WaarBenJij.nu Foto's! zie verslag sperm whale - Reisverslag uit Canberra, Australië van Lonneke en Reinier - WaarBenJij.nu

Foto's! zie verslag sperm whale

Blijf op de hoogte en volg Lonneke en Reinier

21 Januari 2013 | Australië, Canberra

Nu met wat foto's bij het sperm whale verslag ....
Het volgende verslag volgt snel...

• 21 Januari 2013 - 08:56

Ad En Doortje:

wat een prachtige foto,s hebben jullie toegevoegd.Dat is ook voor ons genieten.
    liefs,pap en mam

• 21 Januari 2013 - 12:23

Lianne:

Goh, wat hebben jullie het toch naar ;-)))))
    Wauw, echt mooi die uitzichten, die rotsen hebben net gezichten. Veel plezier weer en blijf nog maar even weg, het is hier brrrrrrrrrrrrrr!

x,
    Lianne.

• 21 Januari 2013 - 20:23

Manon:

Wauw wat mooi! Wat hebben jullie het goed! Geniet ervan! Een contrast met de winter hier:-)!
    Kus manon&michiel

• 21 Januari 2013 - 22:42

Marieke Nievergeld-Schijvens :

Met foto's beter beeld! Fantastisch, een minireisje vanaf de bank in besneeuwd Nederland, bedankt weer daarvoor! Wij wensen jullie nog hele mooie dagen, geniet van alles samen! Tot het volgende verslag, dikke kus, Tom & Marieke

• 22 Januari 2013 - 20:43

Dorien:

Ha globetrotters!
    Leuk om de foto's te bekijken!! Gaaf ook om de Sperm Whale vanaf boven te zien!! Super!
    Geniet er nog lekker van!!
    X van Maurice en Dorien

• 22 Januari 2013 - 21:01

Gaby:

schatten! heerlijkheid om alles te zien..inderdaad met een hoofd vol snot hier op de bank im de vrieskou!!xxxgab

• 23 Januari 2013 - 15:21

Marieke En Rolph:

Wauw wat mooi weer, wij zijn even helemaal uit het koude weer en genieten van jullie mooie plaatjes. Zo onwerkelijk dat heerlijke weer, hier is het koud en sneeuw. Dus geniet maar dubbel de laatste weken van al het moois wat jullie zien en van het lkr weer. liefs van ons

• 28 Januari 2013 - 15:08

Jannie & Job:

Lachuch, jullie hebben zelfde heli gedaan als wij. Ook andere foto's zijn een feest van herkenning...en weemoed...;-) Maar jullie hadden veel beter weer