Nog een keer boerenkool - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Lonneke en Reinier - WaarBenJij.nu Nog een keer boerenkool - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Lonneke en Reinier - WaarBenJij.nu

Nog een keer boerenkool

Door: Lonneke

Blijf op de hoogte en volg Lonneke en Reinier

01 November 2012 | Nederland, Utrecht

Nog een laatste keer genieten van de boerenkool van Annita, vanaf morgen is het alleen maar rijst, rijst en nog eens rijst.

Alles is klaar, ingepakt en geregeld. We hebben er zin in!
Nog 1 nachtje slapen :-)

• 01 November 2012 - 20:09

Ellen :

Yoehoe!
    Nog heel even en dan begint jullie grote avontuur!
    Geniet van elkaar en alle mooie dingen.
    Dikke kus Leschie ;)

• 03 November 2012 - 11:01

Wendy:

En goede vlucht gehad?? Zeker lekker aan het bijslapen.....
    Hoe is de eerste indruk van de Chinezen?
    We hopen heel veel van jullie te mogen lezen!
    Dikke x uit Deventer

• 03 November 2012 - 18:06

Eef:

Dank voor jullie belletje nog net voor vertrek en jammer dat ik je niet meer gesproken heb Reinier! Heel veel plezier de aankomende tijd en hoop veel van jullie te mogen lezen.

Liefs Eef

• 04 November 2012 - 08:41

Ad En Doortje:

ik zag op de planning dat jullie vandaag naar de verboden stad willen gaan, misschien zijn jullie er op dit moment al.heb op google gekeken, prachtig,indrukwekkend.
    aan de reacties op google te zien hebben jullie een goed tijdstip van het jaar, het schijnt vlgns andere toeristen nu overal minder druk te zijn,hoewel ,het zal ook niet zoveel uitmaken. het terrein van de verboden stad is 74 ha groot, las ik.
    nou, genieten maar....xxx mam

• 05 November 2012 - 00:43

Mirjam:

Alles goed? Hoe bevallen de eerste dagen? Vol verwachting wacht ik jullie eerste verslag af! Dat heb je ervan als je zo'n mooie site aanmaakt ;-)! Dikke kus Mir

• 10 November 2012 - 14:51

Wendy:

Leuke foto's! sjonge jonge, wat zal het koud zijn zo te zien.
    En al vieze dingen gezien?? (drijvende drollen in het openbaren toilet????of valt het mee....).
    en hoe vinden jullie het eten? Wij vonden het daar veel lekkerder dan de Chinees in Nederland. Niet te vergelijken met elkaar, niet?
    We hopen nog veel meer van jullie te mogen lezen.
    Geniet!! X